مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 04:102020-11-16اقتصادي

ایجاد راه و بازارچه مرزی روتک به توسعه خاش کمک می کند


بخشدار پشتکوه خاش سیستان و بلوچستان گفت: تسریع و شتاب در ایجاد راه دسترسی و بازارچه مرزی روتک به رشد، توسعه، عمران و آبادانی این شهرستان در ابعاد مختلف کمک می کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار پشتکوه خاش سیستان و بلوچستان گفت: تسریع و شتاب در ایجاد راه دسترسی و بازارچه مرزی روتک به رشد، توسعه، عمران و آبادانی این شهرستان در ابعاد مختلف کمک می کند.

علیرضا شهنوازان در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی بخش پشتکوه به ایسنا بیان کرد: هم اینک کار بازگشایی مسیر سخت گذر محور دسترسی به مرز روتک با دشواری و کندی صورت می پذیرد، که امیدواریم با تزریق اعتبارات لازم نوعی دلگرمی در پیمانکار ایجاد گردد تا کارها با شتاب و کیفیت بیشتری پیش روی کند.

وی افزود: از آرزوهای دیرینه مردم مرزنشین خاش رونق بخشیدن به تجارت مرزی است که متاسفانه در سالهای اخیر با کندی اجرای پروژه راه دسترسی به مرز و نبود زیرساخت های بازارچه مرزی شاهد گلایه مندی مردم بوده ایم.

وی اظهارکرد: در سفر رییس مجلس، آقای نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار سیستان و بلوچستان و نمایندگان مردم در کمیسیون عمران مجلس برای اجرای راه و بازارچه مرزی روتک تصمیمات خوبی گرفته شده که امیدواریم شاهد تحقق این وعده ها باشیم تا تجارت مرزی در خاش شتاب بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد راه و بازارچه مرزی روتک به توسعه خاش کمک می کند

ایجاد راه و بازارچه مرزی روتک به توسعه خاش کمک می کند