مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 19:202020-11-15سياسي

نخستین سیستم نوبت دهی هوشمند کشور در کمیته امداد قم راه اندازی شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: نخستین سیستم نوبت دهی هوشمند کشور برای رفاه حال مددجویان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کمیته امداد بانوان استان قم راه اندازی شد.

- قم- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: نخستین سیستم نوبت دهی هوشمند کشور برای رفاه حال مددجویان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کمیته امداد بانوان استان قم راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای سلامت مردم تهدید است و هم هزینه های مراجعه افراد برای انجام امور اداری بالا است، کمیته امداد استان قم برای اولین بار نوبت دهی و پیگیری درخواست های مردم را به صورت هوشمند و الکترونیکی انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه این کار در کمیته امداد استان قم برای اولین بار و به صورت آزمایشی اجرا می شود افزود: این دستگاه با دو سیستم نوبت دهی حضوری و نوبت دهی غیرحضوری طراحی و به صورت آزمایشی در کمیته امداد اداره سه قم که به بانوان کمتر از 50 سال خدمات ارائه می دهد، نصب و راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه فرد مراجعه کننده به کمیته امداد به محض ورود، نوبت خود را از دستگاه دریافت می کند گفت: پس از فراخوان مددجو توسط مددکار، اقدامات لازم در کوتاه ترین زمان ممکن برای فرد مراجعه کننده انجام می شود و مددجو با یک شماره رهگیری می تواند کار خود را تا نتیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سیستم نوبت دهی هوشمند کشور در کمیته امداد قم راه اندازی شد

نخستین سیستم نوبت دهی هوشمند کشور در کمیته امداد قم راه اندازی شد