مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 18:452020-11-15اجتماعي

سرپرست نمایندگی محیط زیست جغتای معرفی شد


آیین تودیع و معارفه سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان جغتای ظهر امروز به صورت برخط و با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی و فرماندار جغتای در دفاتر کار خود برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی در این مراسم که به صورت برخط با فرماندار جغتای و با حضور سرپرستان پیشین و کنونی نمایندگی محیط زیست جغتای در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی از پتانسیل های حوزه محیط زیست طبیعی و انسانی جغتای و ضرورت همگرایی مسؤولان با جوامع محلی منطقه سخن گفت.

   وی همجواری جغتای با پناهگاه حیات وحش میان دشت در جاجرم را فرصتی برای رصد یوزایرانی در اکوتون دو منطقه دانست و افزود: ضرورت حساسیت در حفاظت اکوتون ها به دلیل غنای گونه ای بالاتری از جوامع مجاور است و این موضوع در شهرستان جغتای مصداق داشته و نیازمند توجه و پایش بیشتری است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به قرار گرفتن بیش از 12هزار هکتار از منطقه شکار ممنوع ریوند در محدوده جغتای بیان کرد: بهره مندی از پتانسیل مشارکت جوامع محلی برای حراست از وسعت منطقه و دیده بانی محیط زیست، حرف اول را در ارتقاء مدیریت زیست محیطی و کاهش تخلفات شکار و صید در منطقه می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست نمایندگی محیط زیست جغتای معرفی شد

سرپرست نمایندگی محیط زیست جغتای معرفی شد