مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 18:352020-11-15سياسي

پذیرفته نیست در جزیره نفتی لاوان قسمتی بهشت و قسمتی دیگر جهنم باشد


در جمهوری اسلامی پذیرفت نیست در یک محل، یک طرف فنس بهشت و طرف دیگر که مردمند جهنم باشد از مسؤولان تاسیسات نفتی لاوان می خواهم سریعا به وظایف اجتماعی خود در قبال منطقه پیرامونی عمل کنند و الا از همه ابزارهای قانونی برای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امشب در جمع مسؤولان محلی و معتمدین بندر مقام، اظهار کرد: بندرمقام دورترین نقطه به مرکز شهرستان بندرلنگه است و این مسافت طولانی نباید عامل محرومیت باشد و نباید آن هایی که دورتر از مرکز استان و یا شهرستان هستند از چشم بیفتند.

وی افزود: من اولین بازدید و دیدار مردمی روستاها را از دورترین نقاط شروع کردم تا پیامی مخابره کنم که دوردستان را به نیکی یاد کردن همت است.

مردم بندر مقام روحیه مردمی و انقلابی و پیشینه بسیار زرین وتاریخی  دارند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه یک وحدت مثال زدنی دردهستان مقام حاکم است، اضافه کرد: رمز موفقیت مردم این منطقه وحدت، اتحاد وهمدلی است واگر وحدت داشته باشید وبرای خدا حرکت کنید قطعا پیروز هستید وبحمدالله مردم در این گوشه از کشور پای نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا با اشاره به اینکه جوانان تحرک بیشتر داشته باشند و به دنبال این اداره و آن اداره برای پشت میزنشینی نباشند، توصیه کرد: جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفته نیست در جزیره نفتی لاوان قسمتی بهشت و قسمتی دیگر جهنم باشد

پذیرفته نیست در جزیره نفتی لاوان قسمتی بهشت و قسمتی دیگر جهنم باشد