مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 17:252020-11-15سياسي

ضرورت تهیه پیوست فرهنگی و اسلامی در معماری و شهرسازی


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اولین گام برای استفاده از معماری اسلامی ایرانی، شناخت ویژگی های فرهنگی منطقه است که پایگاه های فرهنگی می تواند در این زمینه کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا دیلمی عصر یکشنبه در سرکشی از پایگاه فرهنگی اجتماعی مجتمع زیتون گرگان اظهارکرد: یکی از اقدامات نظام اسلامی در راستای عدالت اجتماعی و امید بخشی به قشر جوان، ایجاد و راه اندازی واحدهای مسکن در شهرهای مختلف است.

وی افزود: در کنار خدمات بی نظیر قابل تحسین، متاسفانه در برخی از پروژه های عمرانی و اقتصادی به پیوست های فرهنگی، کم توجهی شده که انبوه سازی مسکن، یکی از این مقوله ها است که باید در ساخت و سازهای جدید، اهتمام و توجه بیشتری از سوی متولیان امر در این خصوص صورت پذیرد.

دیلمی گفت: توجه به مولفه های تربیتی و اخلاقی با محوریت تحکیم بنیان خانواده یکی از محوری ترین مباحث در راستای جامعه سازی پردازی به ویژه در شهرک های تازه، دارا بدون پیوست فرهنگی هوشمندانه و پیش بینی ساخت فضاهای آموزشی و دینی است که با وجود تراکم جمعیت بالا، علاوه بر معماری اسلامی، در قامت ایجاد زیرساخت های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی به آن باید توجه جدی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تهیه پیوست فرهنگی و اسلامی در معماری و شهرسازی

ضرورت تهیه پیوست فرهنگی و اسلامی در معماری و شهرسازی