مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 16:502020-11-15سياسي

رد ادعای ترامپ توسط یک زن 94 ساله: من زنده ام و به بایدن رای دادم+عکس


یک زن 94 ساله آمریکایی که به ادعای ستاد انتخاباتی ترامپ جزو رای دهندگان مرده ای بوده است که نام وی از جمله رای دهندگان به بایدن بوده است با ظاهر شدن اعلام کرد که وی زنده است و در انتخابات شرکت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روزنامه دیلی میل، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان در داخل و در عرصه بین المللی محل بحث و جدل است.

بعد از آن که جو بایدن کاندیدای حزب دموکرات اعلام کرد که در این انتخابات پیروز شده است تا تبدیل به چهل و ششمین رییس جمهور آمریکا شود، دونالد ترامپ رییس جمهور کنونی ادعا کرد که در این انتخابات تقلب شده است.

در واقعه ای جدید در رد و تکذیب ادعاهای ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات، یک رای دهنده آمریکایی که ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ وی را در شمار مرده ها اعلام کرد،ظاهر شد و تأکید کرد که وی زنده است.

لیندا کسلر 94 ساله با انتشار فیلمی از خود اعلام کرد که به شکل قانونی در انتخابات آمریکا شرکت کرده است و به جو بایدن رای داده است.

کسلر با انتشار فیلم خود و تأکید بر زنده بودنش و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تاکر کارلسون گوینده هوادار ترامپ را وادار به عذرخواهی و اذعان به اشتباهش کرد.

این بانوی آمریکایی مشارکت همسرش در رای گیری را تکذیب کرد زیرا به گفته وی همسرش در سال 2006 فوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد ادعای ترامپ توسط یک زن 94 ساله: من زنده ام و به بایدن رای دادم+عکس

رد ادعای ترامپ توسط یک زن 94 ساله: من زنده ام و به بایدن رای دادم+عکس