مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 16:252020-11-15فناوري

بهترین کوادکوپتر دوربین دار DJI


بهترین کوادکوپتر دوربین دار DJI برای شما کدام است؟ به لطف چندین مدل جدید از برند DJI که اکثرا از لحاظ ظاهری شبیه به هم هستند، انتخاب نسبت به گذشته کمی سخت تر شده است.

- برای شما کدام است؟ به لطف چندین مدل جدید از برند DJI که اکثرا از لحاظ ظاهری شبیه به هم هستند، انتخاب نسبت به گذشته کمی سخت تر شده است.

اما جای نگرانی نیست.

با استفاده از چندین نقد و بررسی که در اینترنت توسط بهترین های دنیای پرواز با هلی شات ها منتشر شده، در این مطلب راهنمای کاملی در خصوص خرید کوادکوپتر دوربین دار در اختیارتان قرار می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آی کواد، در میان انواع برندهایی که در زمینه طراحی و ساخت هلی شات در حال فعالیت هستند، کمپانی دی جی آی علی رغم همه مشکلات در دوران قرنطینه و کرونا، دست از طراحی و تولید نکشید و جدیدترین هلی شات خود، مویک ایر 2 را معرفی کرد.

اما با معرفی این محصول، انتخاب و خرید هلی شات برای افرادی که به صورت حرفه ای در زمینه تصویربرداری فعالیت می کنند، بیش از پیش مشکل شد.

چرا که اکنون انتخاب بین مویک ایر 2 و مویک 2 پرو به یک چالش اساسی برای عکاسان و فیلم برداران تبدیل شده است.

اما قبل از آن که به بررسی و مقایسه بهترین هلی شات های DJI بپردازیم، لازم به ذکر است که چیزی به نام بهترین هلی شات وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین کوادکوپتر دوربین دار DJI

بهترین کوادکوپتر دوربین دار DJI