مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 15:552020-11-15اجتماعي

ریزش کوه در کوته کومه آستارا و تخریب یک کلاس کانکسی + عکس


بخشدار لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا از ریزش کوه در مسیر روستای کوته کومه به آبشار لاتون بلندترین آبشار ایران و تخریب یکی کلاس کانکسی خبر داد.

- ریزش کوه در کوته کومه آستارا و تخریب یک کلاس کانکسی + عکس ایسنا/گیلان بخشدار لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا از ریزش کوه در مسیر روستای کوته کومه به آبشار لاتون "بلندترین آبشار ایران" و تخریب یکی کلاس کانکسی خبر داد.

توحید کرم زاده در جریان بازدید عباس صابر فرماندار بندر مرزی آستارا و تنی چند از مسئولان شهرستان از نحوه بازگشایی این جاده کوهستانی، اظهار کرد: در پی بارش های سه روز گذشته، جاده روستای کوته کومه به آبشار لاتون ریزش کرد و علاوه بر مسدود شدن جاده، به یک مدرسه کانکسی خسارت وارد شد.

وی با بیان اینکه ریزش کوه در این مسیر از عصر دیروز آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد، افزود: این حادثه خسارت جانی نداشته است.

بخشدار لوندویل با اشاره به اینکه جاده مذکور با حضور نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا و شهرداری لوندویل با بهره مندی از ماشین آلات سنگین در حال بازگشایی است، خاطرنشان کرد: تا عصر امروز 300 تن سنگ و خاک از محل این ریزش جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش کوه در کوته کومه آستارا و تخریب یک کلاس کانکسی + عکس

ریزش کوه در کوته کومه آستارا و تخریب یک کلاس کانکسی + عکس