مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 14:502020-11-15سياسي

احمد خاتمی: هرگونه مذاکره و سازش با آمریکا ممنوع است


«وقتی شما در شرایط برتر هستید سخن از سازش نداشته باشید بنابراین در شرایط کنونی هرگونه مذاکره و سازش با دولت مستکبر آمریکا ممنوع است و همانگونه که در گذشته مقام معظم رهبری فرمودند هیچ مسئولی در هیچ سطحی حق مذاکره با دولت متخاصم آمریکا را ندارد».

- عضو فقهای شورای نگهبان گفت: وقتی شما در شرایط برتر هستید سخن از سازش نداشته باشید بنابراین در شرایط کنونی هرگونه مذاکره و سازش با دولت مستکبر آمریکا ممنوع است و همانگونه که در گذشته مقام معظم رهبری فرمودند هیچ مسئولی در هیچ سطحی حق مذاکره با دولت متخاصم آمریکا را ندارد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، عضو شورای نگهبان در پاسخ به سوالی پیرامون کاندیداتوری زنان در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: قانون اساسی تصریح دارد که کاندیداهای ریاست جمهوری از رجال باشند و مفهوم رجال هم روشن است.

بنابراین ما در این عرصه تسلیم قانون هستیم.

سیداحمد خاتمی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری در محل دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم اظهار داشت: به دلیل جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا و رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اینکه برگزاری هرگونه تجمعات ممنوع است، اجلاسیه های مجلس خبرگان رهبری برگزار نشد چراکه آقایان 88 نفر از نقاط مختلف کشور باید در یک جا جمع شوند؛ به علاوه اینکه چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد خاتمی: هرگونه مذاکره و سازش با آمریکا ممنوع است

احمد خاتمی: هرگونه مذاکره و سازش با آمریکا ممنوع است