مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 14:202020-11-15اقتصادي

فعالیت 4 هزار واحد صنفی در چابهار و دشتیاری


معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت سیستان و بلوچستان از فعالیت 4 هزار واحد صنفی در شهرستانهای چابهار و دشتیاری خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمدقاسمی طی سفر به چابهار و دیدار با بازرسی این اداره گفت: تلاش بازرسی در سطح استان باعث شد که سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان رتبه برتر بازری و نظارت کشور را کسب کند.

محمد قاسمی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بازرسان و نتایج حاصله در سال گذشته، که منجر به کسب رتبه نخست بازرسی و نظارت کشور شد.

عنوان کرد: انتظار می رود در سالجاری نیز با تلاش مستمر، مجددا، استان، در رتبه نخست کشوری قرار گیرد.

وی افزود: در سال 99 با توجه به شرایط اقتصادی که شاهد آن هستیم، قطعا سختی کار حوزه بازرسی بیشتر خواهد بود و با توجه به تفاهمنامه انجام منعقد شده، مقرر شده نیروهای بسیجی نیز در بخش بازرسی و نظارت همکاری داشته باشند.

در ابتدای این جلسه حمیدرضا شایان رییس اداره صمت چابهار گزارشی از عملکرد بازرسی و نظارت شهرستان در حوزه مختلف صنفی ارائه کرد و گفت: با توجه به تعداد واحدهای صنفی (حدود 4000 واحد صنفی) در دو شهرستان چابهار و دشتیاری، مجموعا 3 اکیپ بازرسی وجود دارد و با توجه به حجم ماموریت ها، عمدتا با کمبود نیروی بازرسی متخصص مواجه هستیم، البته بازرسان شهرستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 4 هزار واحد صنفی در چابهار و دشتیاری

فعالیت 4 هزار واحد صنفی در چابهار و دشتیاری