مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 13:352020-11-15سياسي

سردار جلالی: حفاظت از زیرساخت های حیاتی کشور نیازمند رویکرد دانشی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی پدافند غیرعامل با رویکرد تداوم تولید در صنایع معدنی و فلزی با حضور سردار غلامرضا جلالی؛ رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، - رییس سازمان پدافند غیرعامل حفاظت از زیرساخت های حیاتی کشور را نیازمند رویکرد دانشی برشمرد و گفت: همانطور که در همه جنگ ها قواعد و قوانین خاص جنگی وضع می ‎شود ما هم در شرایط جنگ اقتصادی نیازمند تسهیل قوانین هستیم تا آزادی عمل به دستگاه ‎ها جهت رفع این موانع و مشکلات داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی پدافند غیرعامل با رویکرد تداوم تولید در صنایع معدنی و فلزی با حضور سردار غلامرضا جلالی؛ رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو به صورت ویدئو کنفرانسی در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار شد.

سردار جلالی در این نشست با بیان اینکه راهبرد دشمن، تداوم فشار با استفاده از همه مولفه های قدرت علیه کشور ماست، اظهار داشت: دشمن اکنون یک جبهه جنگی جدید را علیه ما گشوده است.

بستر این جنگ اقتصاد و هدف آن مردم است.

وی ادامه داد: در این مدل جنگ، که به جنگ ترکیبی هیبریدی معروف است، دشمن اثرگذاری فشار ها به مردم را به عنوان شاخص تعریف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: حفاظت از زیرساخت های حیاتی کشور نیازمند رویکرد دانشی است

سردار جلالی: حفاظت از زیرساخت های حیاتی کشور نیازمند رویکرد دانشی است