مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-15اقتصادي

آغاز هفته خوش یُمن برای سهامداران/ قیمت هر سهم شپنا به 5 ماه قبل رسید


هفته پایانی آبان ماه برای دلار و طلا همراه با کاهش قیمت و برای سهامداران بورس خوش یمن بود.

- دلار در صرافی ملی که در آخرین به روزرسانی، ظهر امروز 26 هزار و 480 تومان فروخته شد، صبح شنبه با قیمت 26 هزار و 850 تومان آغاز به کار کرده بود، طلا نیز شرایط مشابهی داشت و قیمت هر سکه بهار آزادی طرح جدید از 13 میلیون به 12 میلیون و 500 هزار تومان کاهش یافت.

در بازار سرمایه اما طی دو روز شاخص کل بورس با 3 درصد رشد همراه شد، ارزش معاملات خرد امروز بازار بیش از 14 هزار میلیارد تومان بود که نسبت به روز معاملاتی قبل حدود 2 و نسبت به یکشنبه هفته قبل 7 برابر بیشتر بود.

  رشد صف های خرید روز شنبه 24 آبان ماه؛ بازار با یک خبر خوب آغاز به کار کرد، خبری که از سوی معاون نظارت بانک مرکزی اعلام شد: در ابتدای سال که منابع بانک ها مصرف نشده بود، نرخ سود بین بانکی حتی به زیر 10 درصد رسیده بود، اما الان نرخ سود بین بانکی حدود 22 درصد است.

روند نزولی نرخ سود بین بانکی شروع شده و به زیر 22 درصد می رسد و به نظر من ظرف حداکثر 2 هفته این نرخ سود به 20 درصد می رسد.

یک تغییر جدید دیگر نیز در معاملات بورس از روز گذشته اتفاق افتاد و پیش گشایش از 30 دقیقه به 15 دقیقه کاهش پیدا کرد، در نخستین پیش گشایش 15 دقیقه ای فعالان بازار را امیدوار کرد و از همان ابتدا حدود یک سوم نمادهای بورسی در سقف قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته خوش یُمن برای سهامداران/ قیمت هر سهم شپنا به 5 ماه قبل رسید

آغاز هفته خوش یُمن برای سهامداران/ قیمت هر سهم شپنا به 5 ماه قبل رسید