مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 12:252020-11-15سياسي

مصلحت در این بود که استعفا دهم / سیاست زدگی سد راه توسعه کرمان


استاندار کرمان با اشاره به اینکه شخصاً قصد استفعا نداشتم، گفت: بنا به شرایط پیش آمده مصلحت در این بود که استعفا دهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد فدایی عصر یکشنبه در مراسم معارفه استاندار جدید کرمان بیان داشت: از همه ائمه جمعه، مسئولان دولتی و بخش خصوصی، کارکنان، ائمه جمعه و جماعات اصناف و مردم استان کرمان به دلیل همراهی بنده در طول مدتی که در سمت استاندار خدمت کردم، تشکر می کنم و از بابت همه کم و کاستی ها حلالیت می طلبم.

وی افزود: بنده در روزی که به عنوان استاندار منصوب شدم بیان کردم که قائل به اصالت استقلال هستم و مطلبی را بدون اینکه قانع شوم نخواهم پذیرفت.

در اینجا با قاطعیت اعلام می کنم که به این وعده خود عمل کردم که موجب شد تعامل بسیار خوبی با همه ارکان مدیریت جامعه گروه های سیاسی و مدیران داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه مطالب خود را در چهار بخش عنوان می کنم افزود: در ابتدا درخواست دارم اگر کسی می خواهد عملکرد دو سال فعالیت بنده را ارزیابی کند ابتدا استدلال انجام شدن یا نشدن آن را سوال کند و اگر قانع نشد نظرش را اعلام نماید که فکر می کنم اینگونه نقدی منصفانه تر باشد.

استاندار سابق کرمان گفت: در جلسه معارفه خود از افزایش کارایی سیستم اداری سخن گفته بودم که در این رابطه اولین اقدام بنده تکیه بر دولت الکترونیک بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلحت در این بود که استعفا دهم / سیاست زدگی سد راه توسعه کرمان

مصلحت در این بود که استعفا دهم / سیاست زدگی سد راه توسعه کرمان