مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 12:202020-11-15اقتصادي

لزوم اعمال محدودیت برای ورود افراد به جنگل ها برای پیشگیری از آتش سوزی


تابستان سال جاری بود که آتش به جان رویشگاه های زاگرس در جنوب و جنوب غرب کشور افتاده اما با آغاز فصل پاییز شاهد وقوع آتش سوزی در جنگل های شمال کشور بوده ایم.

- تابستان سال جاری بود که آتش به جان رویشگاه های زاگرس در جنوب و جنوب غرب کشور افتاده اما با آغاز فصل پاییز شاهد وقوع آتش سوزی در جنگل های شمال کشور بوده ایم.

دبیر مرجع ملی کنوانسیون تنوع زیستی کشور ضمن اشاره به نقش عوامل انسانی دروقوع آتش سوزی در عرصه های طبیعی گفت: با توجه به اینکه به گفته سازمان های متولی 95 درصد آتش سوزی ها ناشی از عوامل انسانی است، باید محدودیت هایی برای ورود مردم به جنگل ها اعمال شود تا هر فردی نتواند در هر نقطه ای از جنگل حضور داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی بهار و تابستان سال جاری بیش از 2000 فقره حریق در جنگل ها و مراتع کشور رخ داده که به گفته برخی مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست چرا که مسئله بحث نفس کشیدن انسان ها چه الان و چه در نسل های آینده است.

هادی کیادلیری در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان اینکه عوامل انسانی یک نوع آشفتگی غیر طبیعی در آتش سوزی عرصه های طبیعی ایجاد کرده است، می گوید:لازم است محدودیت هایی برای ورود مردم به جنگل ها اعمال شود تا هر فردی نتواند در هر نقطه ای از جنگل حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اعمال محدودیت برای ورود افراد به جنگل ها برای پیشگیری از آتش سوزی

لزوم اعمال محدودیت برای ورود افراد به جنگل ها برای پیشگیری از آتش سوزی