مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 12:052020-11-15بين الملل

بررسی محاکمه جولیان آسانژ در پرس تی وی


برنامه این هفته «اعلامیه با ریچارد مدهرست» به بررسی جلسه اول استماع اتهامات جولیان آسانژ ـ بنیانگذار وب سایت افشاگر ویکی لیکس ـ کیفیت برگزاری دادگاه و برخورد ناعادلانه با وی می پردازد.

- برنامه این هفته اعلامیه با ریچارد مدهرست به بررسی جلسه اول استماع اتهامات جولیان آسانژ ـ بنیانگذار وب سایت افشاگر ویکی لیکس ـ کیفیت برگزاری دادگاه و برخورد ناعادلانه با وی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این برنامه ریچارد مدهرست، مجری با جاش داتری از موسسه شمارش اجساد عراق، فیدل ناروائز کنسول وقت اکوادور در لندن و اندی ورثینگتون نویسنده و روزنامه نگار تحقیقی سخن خواهد گفت.

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی ساتراپ شجاعی با نگاهی به روند محاکمه این روزنامه نگار و زندانی سیاسی توسط انگلیس و آمریکا به دلیل افشای جرایم آنها به بررسی افشاگری های وی از جنایات و جرائمی که آمریکا در کشورهایی همچون عراق، افغانستان و .

مرتکب شده است، می پردازد.

از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه به بررسی نگرانی ها درخصوص وضعیت سلامت جسمی و روحی آسانژ و واکنش سازمان ملل در این زمینه، محاکمه وی در آمریکا به رغم عدم شهروندی این کشور، دلایل سکوت کشورهای غربی در قبال اقدام آمریکا برای محاکمه یک روزنامه نگار، نقض قانون از سوی آمریکا و جاسوسی از آسانژ در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی محاکمه جولیان آسانژ در پرس تی وی

بررسی محاکمه جولیان آسانژ در پرس تی وی