مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 11:352020-11-15ورزشي

بهره مندی 90 نخبه فرهنگی از خدمات کمیته امداد استان اردبیل


معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم اکنون 90 نخبه قرآنی، فرهنگی، علمی و ورزشی از خدمات این نهاد بهره مند هستند که تلاش داریم مسیر آنها را برای دستیابی به موفقیت های بهتر و بیشتر هموارتر کنیم.

- حامد رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به اینکه 90 نخبه قرآنی، فرهنگی، علمی و ورزشی تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، اظهار کرد: دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت دارای استعدادهایی هستند که کشف و شکوفایی این استعدادها نتایج بسیار ارزشمندی خواهد داشت.

وی استعدادیابی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش را از برنامه های کمیته امداد اردبیل دانست و افزود: با حمایت های خاص از استعدادهای علمی، فرهنگی، ورزشی و .

می توانیم زمینه موفقیت های آینده این افراد را به وجود آوریم.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با اشاره به اینکه 27 نخبه در عرصه علمی و پژوهشی شناسایی شده اند، بیان کرد: 37 نخبه در عرصه های قرآنی، فرهنگی و هنری، 24 نخبه در عرصه ورزشی و 2 نخبه در عرصه اختراعات فعالیت دارند.

رضایی با بیان اینکه چهار نفر از دانش آموزان تحت حمایت نیز در کنکور 99 رتبه های زیر 2000 کسب کرده اند، گفت: هرچقدر حمایت ها از دانش آموزان تحت پوشش بیشتر شود آنها آینده را روشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 90 نخبه فرهنگی از خدمات کمیته امداد استان اردبیل

بهره مندی 90 نخبه فرهنگی از خدمات کمیته امداد استان اردبیل