مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 10:552020-11-15سياسي

مسئولان در عین پاسخگویی شأن و کرامت شهروندان را حفظ کنند


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با تأکید بر ضرورت توجه مسئولان به خواسته ها و نیازهای مردم، افزود: مسئولان باید در عین پاسخگویی شأن و کرامت مردم را هم حفظ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید هاشم پور پیش از ظهر یکشنبه در مراسم معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رودسر و بخشدار کلاچای با اشاره به اینکه خدمت به مردم رویکرد اصلی دولت است، اظهار کرد: خدمت خالصانه مسئولان در شرایط کنونی کشور می تواند التیام بخش آلام و مشکلات مردم باشد.

هاشم پور با تأکید بر ضرورت توجه مسئولان به خواسته ها و نیازهای مردم، افزود: مسئولان باید در عین پاسخگویی شأن و کرامت مردم را هم حفظ کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت کرونایی و تحریم ها آستانه تحمل و تاب آوری مردم به شدت کاهش یافته است، اضافه کرد: باید با توجه به شرایط و مشکلات مردم در نوع برخورد با آنها توجه بیشتری انجام شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در ادامه تثبیت و ماندگاری نظام را در گرو مشارکت مردم در عرصه های مختلف بویژه مشارکت در انتخابات عنوان و تصریح کرد: در انتخابات سال آینده بار دیگر مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رأی بر مقبولیت و مشروعیت نظام تأکید خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در عین پاسخگویی شأن و کرامت شهروندان را حفظ کنند

مسئولان در عین پاسخگویی شأن و کرامت شهروندان را حفظ کنند