مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 10:452020-11-15سياسي

وقتی چهره همیشه خندان مسیح کردستان در هم رفت


دختر جوان ضمن عادی برشمردن سختی های زندان و با اشاره به اینکه گلایه ای از این موضوع ندارد، تنها به طرح یک سوال اکتفا کرد که در حین بیان آن علائم آشفتگی بر چهره بروجردی به شدت آشکار شد.

- دختر جوان ضمن عادی برشمردن سختی های زندان و با اشاره به اینکه گلایه ای از این موضوع ندارد، تنها به طرح یک سوال اکتفا کرد که در حین بیان آن علائم آشفتگی بر چهره بروجردی به شدت آشکار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کتاب بیست ودو روز نبرد ، بررسی بحران آفرینی گروه های ضد انقلاب، روند اشغال و آزادسازی شهر سنندج است که با تعرض مسلحانه به پادگان سنندج در فروردین 1358 شروع شد.

پس از اشغال شهر سنندج، کلیه راه حل های صلح جویانه جمهوری اسلامی به بن بست رسید.

کتاب بیان کننده بیست و دو روز نبرد خونین نظامی بین عناصر مسلح تجزیه طلب و رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی از 4 تا 26 اردیبهشت 1359 است.

در بخشی از کتاب بیست ودو روز نبرد که توسط انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به چاپ رسیده است روایتی جالب از شهید محمد بروجردی مطرح شده است.

در این روایت می خوانیم: اردیبهشت 59، یکی از دختران جوان کومه له، که طی آن روزها در پادگان سنندج در بازداشت موقت به سر می برد، می بایست در حضور محمد بروجردی با خبرنگاران درباره وضعیت زندان و نحوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی چهره همیشه خندان مسیح کردستان در هم رفت

وقتی چهره همیشه خندان مسیح کردستان در هم رفت