مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-15ورزشي

وطن پرست: برای تیم نوجوانان والیبال برنامه مدون لازم است


یک عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال ایران گفت: تیم نوجوانان والیبال منبع تغذیه تیم بزرگسالان است و به همین منظور باید یک برنامه ریزی مدون صورت بگیرد.

- یک عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال ایران گفت: تیم نوجوانان والیبال منبع تغذیه تیم بزرگسالان است و به همین منظور باید یک برنامه ریزی مدون صورت بگیرد.

ابراهیم وطن پرست در گفت وگو با ایسنا، در مورد شرایط موجود برای انتخاب سرمربی تیم نوجوانان والیبال توضیح داد: با توجه به این که شرایط تیم نوجوانان برای انتخاب سرمربی خاص است، باید مطالعه کافی صورت بگیرد تا بهترین گزینه انتخاب شود.

طی روزهای گذشته هم چند گزینه نهایی شدند و اسم یکی از نفرات هم خیلی پررنگ بود، اما دوباره این کار متوقف شد.

او ادامه داد: با توجه به این که بعد از المپیک نیاز به نیروی جدید داریم و در واقع این تیم نوجوانان منبع تغذیه تیم ملی است، بایستی برنامه مدون برای این رده سنی داشته باشیم که در وهله اول انتخاب کادرفنی خوب است.

از نظر من سرمربی جدید باید باتجربه بوده و کارنامه خوبی در این رده سنی داشته باشد، چرا که این رده سنی از حساسیت های خاصی برخوردار است.

کارشناس والیبال ایران در واکنش به این انتقاد برخی کارشناسان که فدراسیون دیر اقدام به انتخاب سرمربی نوجوانان کرده است؟ توضیح داد: من با این نظر موافق نیستم چون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وطن پرست: برای تیم نوجوانان والیبال برنامه مدون لازم است

وطن پرست: برای تیم نوجوانان والیبال برنامه مدون لازم است