مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-15اقتصادي

بهره برداری از 15 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سیستان و بلوچستان تا پایان امسال


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان از بهره برداری از 15 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان ایوب کرد در جلسه شورای اقامه نماز و کارگروه نظارت بر حرکت سامانه های سفری و ساماندهی مساجد بین راهی استان گفت: تاکنون 110 موافقت اصولی برای راه اندازی مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان صادر شده است که 36 مجتمع آن تاکنون به بهره برداری رسیده و 37 مجتمع نیز در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع کاربران جاده ای به خدمات مورد نیاز و کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده ها نقش بسزایی ایفا می نمایند، ادامه داد: 39 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سیستان و بلوچستان نیز به منظور ارائه خدمات بهتر به کاربران جاده ای در استان نیز در مرحله استعلام قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس دستور العمل کشوری برای راه اندازی مجتمع خدمات رفاهی بین راهی برای محورهای اصلی حداقل فاصله 40 کیلومتر و بزرگراهها 30 کیلومتر در نظر گرفته شده است که براین اساس در محورهای اصلی استان ظرفیت احداث این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 15 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سیستان و بلوچستان تا پایان امسال

بهره برداری از 15 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سیستان و بلوچستان تا پایان امسال