مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 09:202020-11-15اقتصادي

واگذاری 58 واحد مسکونی به اقشار کم درآمد تا پایان امسال


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 58 واحد مسکونی در شرف واگذاری است که امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 58 واحد مسکونی در شرف واگذاری است که امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.

رضا خواجه ای ظهر امروز (25 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف و رسالت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تامین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد است که در این راستا، بنیاد مسکن استان، گام های مطلوبی برداشته و تاکنون 63 خانه عالم روستایی در سطح روستاهای استان توسط بنیاد مسکن احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با توجه به رسالتی که دارد به ساخت و توسعه خانه های عالم تاکید جدی دارد و در حال حاضر نیز هفت خانه عالم در دست ساخت دارد.

این مسئول با اشاره به واگذاری مسکن به خانوارهای کم درآمد، ادامه داد: تاکنون برای 955 واحد مسکونی به اقشار کم درآمد استان احداث و واگذار شده است.

همچنین در حال حاضر نیز 58 واحد مسکونی (40 واحدی امید هیدج و 18 واحدی وصال ابهر) در شرف واگذاری است که امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: پروژه های مسکونی 368 واحدی گلشهر زنجان، 96 واحدی هیدج، 16 واحدی صایین قلعه، 96 واحدی آب بر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 58 واحد مسکونی به اقشار کم درآمد تا پایان امسال

واگذاری 58 واحد مسکونی به اقشار کم درآمد تا پایان امسال