مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-15ورزشي

کاتای ساحلی بخشی نوین از کاراته در کرمانشاه/ زمین ماسه ای استاندارد نداریم


رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: بخش کاتای ساحلی به تازگی به رشته ورزشی کاراته اضافه شده و باتوجه به قابلیت های این رشته ورزشی در استان می توانیم در این زمینه موفق ظاهر شویم.

- سعید نصرالهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رشته ورزشی کاراته به دو بخش کاتا و کومیته تقسیم می شود، اجرای کاتا در زمین های ساحلی شیوه و زمینه ای جدید از رشته ورزشی کاراته است که در سال های اخیر در کشور اجرا می شود و به تازگی مسابقات آن نیز در استان کردستان و در یک زمین ماسه ای به دور از ساحل برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات نشان می دهد که می توانیم با برنامه ریزی مناسب در این بخش از کاراته نیز موفق ظاهر شده و مدال آوری کنیم، البته این مهم نیازمند فراهم آوردن زیرساخت مناسب برای بخش کاتا از کاراته است و مهمترین و اصلی ترین زیرساخت آن، زمین ماسه ای استاندارد است.

رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه در خصوص احداث مجموعه های ورزشی ماسه ای در استان، گفت: در استان کرمانشاه زمین ماسه ای استانداردی وجود ندارد و با احداث یک زمین ماسه ای استاندارد می توان علاوه بر تمرین و برگزاری مسابقات کاتای ساحلی، ورزش های دیگری همچون فوتبال ساحلی، کبدی، والیبال، هندبال  و نجات غریق ساحلی را نیز در آن بست و گسترش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاتای ساحلی بخشی نوین از کاراته در کرمانشاه/ زمین ماسه ای استاندارد نداریم

کاتای ساحلی بخشی نوین از کاراته در کرمانشاه/ زمین ماسه ای استاندارد نداریم