مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-15سياسي

تدوین سند همکاری دفاعی ایران و عراق/ تهران نیازهای دفاعی بغداد را تأمین می کند


رییس ستاد کل نیرو های مسلح از تدوین سند همکاری های دفاعی ایران و عراق خبر داد و گفت: با توجه به اینکه آمریکایی ها به دنبال گسترش مجدد تروریست ها در منطقه هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح ایران امروز (یکشنبه) در حاشیه دیدار با وزیر دفاع عراق، با اشاره به مناسبات گسترده و اشتراکات تاریخی دو کشور اظهار داشت: نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق به عنوان دو کشور همسایه و برادر ارتباطات و علائق طولانی مدتی را داشته اند که در سفر های گذشته بحث های زیادی در این رابطه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: وزیر دفاع و فرماندهان نیرو های دریایی، هوایی، پدافند هوایی و برخی دیگر از فرماندهان عراق به کشورمان آمدند و درباره نحوه توسعه و تعمیق همکاری های دفاعی و نظامی بحث و بررسی صورت گرفته است.

رییس ستاد کل نیرو های مسلح با اشاره به برنامه هیئت نظامی بلندپایه عراقی در سفر به ایران گفت: دوستان ما بازدید هایی از نمایشگاه صنایع دفاعی داشته و همچنین ملاقات هایی با فرماندهان همتراز در نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهند داشت.

سرلشکر باقری اضافه کرد: در این دیدار در خصوص مباحث مرتبط با صنایع دفاعی و امنیت مرز های مشترک دو کشور و موضوعات مرتبط با همکاری و تبادل تجربه ها، رزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند همکاری دفاعی ایران و عراق/ تهران نیازهای دفاعی بغداد را تأمین می کند

تدوین سند همکاری دفاعی ایران و عراق/ تهران نیازهای دفاعی بغداد را تأمین می کند