مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 08:302020-11-15بين الملل

توصیف اوباما از نفوذ صهیونیسم در دولت آمریکا


باراک اوباما بر اساس بخشهایی از کتاب خاطرات جدیدش که قرار است طی روزهای آینده به بازار بیاید بنیامین نتانیاهو را متهم به سازماندهی فشار سیاسی بر دولتش کرده است.

- باراک اوباما بر اساس بخشهایی از کتاب خاطرات جدیدش که قرار است طی روزهای آینده به بازار بیاید بنیامین نتانیاهو را متهم به سازماندهی فشار سیاسی بر دولتش کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست آی، باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا در کتاب خاطرات جدیدش تحت نام یک سرزمین موعود تصدیق می کند که حامیان رژیم صهیونیستی در آمریکا از اتهام یهودی ستیزی برای خفه کردن انتقادها از سیاستهای این رژیم علیه فلسطینی ها استفاده می کنند.

بر اساس بخشهایی از این کتاب که از سوی جوویش اینسایدر منتشر شد، باراک اوباما نوشته است، سیاستمداران آمریکایی که با صدای بیش از حد بلند از سیاست اسراییل انتقاد کنند با ریسک برچسب خوردن به عنوان ضد اسراییل (و احتمالا یهودی ستیز) مواجه شده و در انتخابات بعدی با یک رقیبی که به خوبی پشتیبانی مالی شده روبرو می شوند.

این رییس جمهور سابق آمریکا در این کتاب همچنین به توصیف چالشها در روابطش با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیف اوباما از نفوذ صهیونیسم در دولت آمریکا

توصیف اوباما از نفوذ صهیونیسم در دولت آمریکا