مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-15حوادث

فریب تبلیغات رنگین عکاسان فاقد مجوز اینستاگرامی را نخورید


زنجانی ها به تبلیغات گسترده آتلیه هایی که فاقد مجوز و محل فعالیت هستند، توجه نکنند و برای عکس برداری به آتلیه های دارای مجوز کسب مراجعه کنند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: زنجانی ها به تبلیغات گسترده آتلیه هایی که فاقد مجوز و محل فعالیت هستند، توجه نکنند و برای عکس برداری به آتلیه های دارای مجوز کسب مراجعه کنند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با انتشار تصاویر خصوصی زوج زنجانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اظهار کرد: در پی شکایت یک زنجانی مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و خصوصی وی و همسرش در فضای مجازی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای زنجان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از بررسی های فنی و پلیسی، مالک آتلیه عکاسی غیرمجاز به عنوان متهم شناسایی و به مقام قضایی استان معرفی شد، افزود: صاحب آتلیه عکاسی با انتشار تصاویر خصوصی زوج جوان به عنوان تبلیغات آتلیه در شبکه اجتماعی اینستاگرام سبب هتک حیثیت آن ها شده بود.

این مسئول با تاکید بر اینکه عکس برداری و انتشار بدون اجازه عکس های دیگران جرم است، تصریح کرد: توصیه می شود شهروندان زنجانی برای عکس برداری به آتلیه های معتبر و دارای مجوز کسب مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب تبلیغات رنگین عکاسان فاقد مجوز اینستاگرامی را نخورید

فریب تبلیغات رنگین عکاسان فاقد مجوز اینستاگرامی را نخورید