مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-15اقتصادي

تشریح جزییات طرح فاز 8 توسعه شبکه ارتباطات سیار در لرستان


در راستای خدمت رسانی به هم استانی ها عملیات توسعه پوشش شبکه همراه اول با اجرای طرح فاز هشت در لرستان در حال اجرا و پیشرفت مطلوبی دارد.

- ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: در راستای خدمت رسانی به هم استانی ها عملیات توسعه پوشش شبکه همراه اول با اجرای طرح فاز هشت در لرستان در حال اجرا و پیشرفت مطلوبی دارد.

سید محمدقاسمی امروز 25 آبان ماه، اظهار کرد: طرح فاز هشت توسعه شبکه ارتباطات سیار استان در دو بخش ایجاد سایت های جدید و ارتقای تکنولوژی 4G/3G سایت های موجود استان به منظور تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه در سطح شهر خرم آباد و سایر شهرهای استان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: احداث 60 سایت جدید در برنامه قرار دارد که تاکنون 17 سایت در سطح استان راه اندازی شده و با افزایش کیفیت مکالمات و افزایش قابل توجه سرعت دیتای همراه اول در آن مناطقی که نصب شده به مشکلات موجود در آن منطقه پایان داده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: در بخش دوم فاز هشت توسعه 469 سایت ارتقای تکنولوژی نسل سوم و چهارم سایت های موجود در دستور کار است که با تلاش متخصصان مخابرات لرستان تاکنون 412 سایت که تجهیزات آن تحویل استان شده، نصب و راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان یکی از ویژگی های اصلی فاز هشت را تعداد زیاد سایت های جدید در سطح شهرها عنوان کرد و افزود: تکمیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات طرح فاز 8 توسعه شبکه ارتباطات سیار در لرستان

تشریح جزییات طرح فاز 8 توسعه شبکه ارتباطات سیار در لرستان