مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-15اقتصادي

سهم ناچیز شهرستان فارسان در احداث شهرک های صنعتی


شهرستان فارسان با بیش از 140 هزار نفر جمعیت تنها یک شهرک صنعتی دارد، این در حالی است که 10 هزار جوان بیکار استان تنها در این شهرستان زندگی می کنند، - یقینا احداث شهرک صنعتی سهم بسزایی در اشتغال جوانان شهرستان دارد.

حمیدرضا فلاح، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا در خصوص نبود شهرک صنعتی در شهرستان فارسان اظهار کرد: در این شهرستان تنها کشتارگاه صنعتی جونقان احداث شده است، علت نبود شهرک صنعتی دیگر این است که زمین مستعد و مناسب در حدود 30 تا 40 هکتار برای اختصاص شهرک صنعتی وجود ندارد و عمده اراضی جزء مستثنیات و اراضی کشاورزی و باغی است.

وی با بیان اینکه برای رفع این مشکل در حال مکان یابی برای احداث واحد صنعتی در شهرستان فارسان هستیم، افزود: این منطقه اطراف شهر گوجان بوده و تلاش می کنیم به صورت تملکی خرید اراضی را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ایجاد شهرک صنعتی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی از جمله ظرفیت های شهرستان فارسان برای احداث شهرک صنعتی است.

فلاح با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 15 واحد راکد به چرخه تولید بازگشته اند، اظهار کرد: عمده مشکلات واحدهای تولیدی ضعف بنیه مالی است، به علاوه مسائلی با بانک های استان نیز وجود دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ناچیز شهرستان فارسان در احداث شهرک های صنعتی

سهم ناچیز شهرستان فارسان در احداث شهرک های صنعتی