مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-15حوادث

کشف بیش از 15 تن سبوس قاچاق در تویسرکان


فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف 15 تن و 140 کیلوگرم سبوس دامی قاچاق به ارزش 530 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

- محمد معصومی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از تویسرکان از کشف 15 تن و 140 کیلوگرم سبوس دامی قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های مبارزه با قاچاق، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تویسرکان در ایست و بازرسی محور تویسرکان به کنگاور یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق  متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی خودرو، 378 کیسه 40 کیلویی سبوس به وزن 15 تن و 140 کیلوگرم که به صورت عرضه خارج از شبکه از تویسرکان بارگیری و به مقصد تهران در حال انتقال بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق طبق برآورد کارشناسان 530 میلیون ریال اعلام شده است تصریح کرد: خودرو حامل بار توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد و اموال مکشوفه هم تحویل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان شد.

وی به کشف دو تن و 370 کیلوگرم سویا قاچاق اشاره کرد و گفت: ارزش این محموله توسط کارشناسان بیش از 300 میلیون ریال عنوان شده است.

معصومی با اشاره به اینکه خودرو محموله قاچاق و بدون مجوز سویا توقیف و فرد متهم هم دستگیر شد خاطرنشان کرد: محموله کشف شده به اداره صمت شهرستان تویسرکان تحویل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 15 تن سبوس قاچاق در تویسرکان

کشف بیش از 15 تن سبوس قاچاق در تویسرکان