مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-15فرهنگي

حاتمی کیا و ریسک کارگردانی «موسی(ع)»/ آنچه بر یادگار سلحشور گذشت


کارگردانی سریال «موسی(ع)» با فیلمنامه ای از فرج الله سلحشور، حالا به ابراهیم حاتمی کیا واگذار شده؛ کارگردان مطرحی که به استناد کارنامه سریال سازی اش این انتخاب برایش حکم یک ریسک را هم دارد.

- کارگردانی سریال موسی(ع) با فیلمنامه ای از فرج الله سلحشور، حالا به ابراهیم حاتمی کیا واگذار شده؛ کارگردان مطرحی که به استناد کارنامه سریال سازی اش این انتخاب برایش حکم یک ریسک را هم دارد.

خبرگزاری مهر - گروه هنر- عطیه موذن: به سرانجام رساندن آخرین فیلمنامه به یادگار مانده از زنده یاد فرج الله سلحشور کارگردان سریال های چون مردان آنجلس و یوسف پیامبر (ع) حالا به ابراهیم حاتمی کیا کارگردان مطرح سینمای ایران واگذار شده است.

خبر مهمی که روز گذشته ابتدا در فضای مجازی منتشر و بعد از ساعتی به صورت رسمی از طرف رسانه ملی نیز تأیید شد.

سریال حضرت موسی (ع) آخرین پروژه ای بود که فرج الله سلحشور کارگردان فقید سریال های تاریخی و مذهبی قصد داشت آن را به سرانجام برساند اما در همان مرحله نگارش فیلمنامه نیمه تمام ماند و عمر این کارگردان کفاف نداد تا بتواند آن را وارد پروسه تولید کند.

پس از درگذشت فرج الله سلحشور بود که جمال شورجه کارگردان باسابقه و مشاور سلحشور در سریال های تاریخی و مذهبی اش، ساخت این سریال الف ویژه را به عهده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاتمی کیا و ریسک کارگردانی «موسی(ع)»/ آنچه بر یادگار سلحشور گذشت

حاتمی کیا و ریسک کارگردانی «موسی(ع)»/ آنچه بر یادگار سلحشور گذشت