مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-15سياسي

در روابط عاطفی یا مقصری درکار نیست یا هر دو نفر مقصرند


یکی از بیهوده ترین کارهایی که در روابط عاطفی وجود دارد این است که طرفین دنبال مقصر می گردند اما باید گفت که در یک رابطه عاطفی یا مقصری در کار نیست یا هر دو نفر مقصر هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک روانشناس بالینی گفت: یکی از بیهوده ترین کارهایی که در روابط عاطفی وجود دارد این است که طرفین دنبال مقصر می گردند اما باید گفت که در یک رابطه عاطفی یا مقصری در کار نیست یا هر دو نفر مقصر هستند.

انسان موجود پیچیده ای است و این پیچیدگی می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی در ارتباط با خود و دیگران شود و به ناچار باید این مسیر سخت و پیچیده را پشت سر گذاشت.

پس باید به دنبال راهی بود که بتوان در طول دوره زندگی خود کمترین آسیب و تنش را در برخورد با مشکلات از جمله ضربه های روحی روانی متحمل شد چراکه تجربه چنین ضربه های سنگینی، آسیب های جسمی و روحی وارده به آدمی را دوچندان می کند؛ به طوری که جبران آن حتی تا پایان عمر کاری سخت و در برخی موارد محال خواهد بود.

در این راستا سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با هدف آموزش ساده و کاربردی روانشناسی و با محوریت آسیب های روانی و خودشناسی، هر هفته برنامه ای اینستاگرامی را با عنوان سایکولایو برگزار می کند که شاید گامی موثر در آشنایی با این مسائل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روابط عاطفی یا مقصری درکار نیست یا هر دو نفر مقصرند

در روابط عاطفی یا مقصری درکار نیست یا هر دو نفر مقصرند