مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 07:152020-11-15سياسي

ممنوعیت استفاده فارغ التحصیلان پزشکی از تسهیلات سربازی نخبگان


در پی ممنوعیت استفاده از تسهیلات سربازی نخبگان برای فارغ التحصیلان رشته های پرستاری و پزشکی، معاون آموزشی وزیر بهداشت در نامه ای به معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خواستار رفع این محدودیت شد.

- در پی ممنوعیت استفاده از تسهیلات سربازی نخبگان برای فارغ التحصیلان رشته های پرستاری و پزشکی، معاون آموزشی وزیر بهداشت در نامه ای به معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خواستار رفع این محدودیت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت در این نامه خواستار رفع ممنوعیت استفاده فارغ التحصیلان رشته های پرستاری و پزشکی از تسهیلات سربازی نخبگان شد و تاکید کرد: استفاده از تسهیلات سربازی نخبگان به صورت خدمت در مراکز پژوهشی کشور با عث ایجاد انگیزه، شور و نشاط در مشمولین واجد شرایط و افزایش عملکرد مراکز پژوهشی شده بود.

حق دوست افزود: در شهریور ماه سال جاری به طور ناگهانی اعلام شد که فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و پرستاری واجد شرایط نمی توانند از تسهیلات فوق استفاده کنند.

وی در این نامه خطاب به معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: خواهشمند است دستور فرمایید جهت دلگرمی این گروه از فارغ التحصیلان و کمک به گسترش بیشتر پژوهش در زمینه ممنوعیت فوق تجدید نظر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت استفاده فارغ التحصیلان پزشکی از تسهیلات سربازی نخبگان

ممنوعیت استفاده فارغ التحصیلان پزشکی از تسهیلات سربازی نخبگان