مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-15اقتصادي

زنجانی ها 2میلیارد و 700 میلیون تومان زکات پرداخت کردند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، گفت: بیش از 22 میلیارد و 700 میلیون تومان زکات در قالب واجب، مستحبی و فطره از ابتدای امسال تاکنون در استان زنجان جمع آوری شده است.

- زنجان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، گفت: بیش از 22 میلیارد و 700 میلیون تومان زکات در قالب واجب، مستحبی و فطره از ابتدای امسال تاکنون در استان زنجان جمع آوری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از کمیته امداد زنجان، هدایت صفری گفت: بیش از 22 میلیارد و 700 میلیون تومان زکات در قالب واجب، مستحبی و فطره از ابتدای امسال تاکنون در استان زنجان جمع آوری شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود 81 درصد زکات جمع آوری شده در امور محرومین و نیازمندان و 19 درصد در امور فی سبیل الله و ساخت، تکمیل، مرمت و بازسازی 32 پروژه عام المنفعه از جمله مسجد، حسینیه، غسالخانه، خانه عالم و پل در شهرستان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، با بیان اینکه مبنای هزینه کرد زکات نظر مودیان و پرداخت کنندگان زکات بوده و زکات جمع آوری شده در هر منطقه و محل در همان منطقه و محل هزینه می شود، گفت: تمامی وجوهات جمع آوری شده در هر محل با نظر مودیان زکات هزینه شده و ریالی از این وجوهات در جای دیگر هزینه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها 2میلیارد و 700 میلیون تومان زکات پرداخت کردند

زنجانی ها 2میلیارد و 700 میلیون تومان زکات پرداخت کردند