مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 06:302020-11-15اجتماعي

یزد پایلوت شهر «دسترس پذیر»/ مناسب سازی دستور کار ویژه شهرداری


شهردار یزد با تاکید بر اینکه مناسب سازی معابر شهری برای معلولان را یک کار فانتزی و خارج از دستور کار شهرداری نمی دانم، گفت: این مهم به شکل ویژه در شهرداری شهر جهانی یزد پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال الدین عزیزی، صبح امروز در جلسه ستاد مناسب سازی معابر شهری یزد اظهار داشت: شهر یزد نیازمند بازنگری در فعالیت های انجام شده در حوزه عمران شهری به ویژه مناسب سازی معابر است و در این امر نه تنها مناسب سازی معابر برای معلولان بلکه برای سایر افراد جامعه نیز باید مدنظر باشد.

وی با اشاره به مناسب سازی مسیر گردشگری در شهر جهانی یزد برای معلولان عنوان کرد: تلاش ما این است که به جز مسیر گردشگری، در سایر مناطق شهر نیز مناسب سازی به شکل مطلوبی برای معلولان انجام شود.

عزیزی با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که سال گذشته برای مناسب سازی مسیر گردشگری معلولان انجام شد، افزود: این مهم باید به دستور کار تبدیل شود و با دسته بندی برنامه ها، در برنامه کاری مدیران مناطق شهرداری یزد قرار گیرد.

شهردار یزد، مسئولیت برنامه ریزی و ابلاغ کار مناسب سازی را به معاون عمرانی و نماینده شهردار در ستاد مناسب سازی سپرد و تاکید کرد: هر نوع مجوزی برای اجرای مناسب سازی نیاز بود، صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد پایلوت شهر «دسترس پذیر»/ مناسب سازی دستور کار ویژه شهرداری

یزد پایلوت شهر «دسترس پذیر»/ مناسب سازی دستور کار ویژه شهرداری