مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-15اقتصادي

مددجویان کارآفرین/ از ورشکستگی تا کارآفرینی


فرهاد روشنی ستاره مددجویی که با دریافت تسهیلات 20 میلیون تومانی از سوی کمیته امداد کردستان توانسته کارگاه تولیدی راه اندازی کند و چهار جوان جویای کار را تا این لحظه به کارگیری کند.

- خبرگزاری فارس استان کردستان، به دنبال سوژه ای از جنس خواستن توانستن است به سراغ آقای روشن ستاره در یکی از محلات سنندج می رویم.

آقا فرهاد بعد از گذر از روزهای سخت و به قول خودش، ورشکستی با کمک کمیته امداد و دریافت تسهیلات 20 میلیونی بار دیگر دست بر زانو گذاشت و از زمین برخواست و امروز برای خود و چند نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

ظهر از نیمه گذشته است وارد کارگاه آقای روشنی ستاره می شوم، مشغول کار است، اندازه می زند و بلافاصله چوب را از زیر تیغ رد می کند کاری که لحظه لحظه اش برای او پر از حس هنرمندانه است.

می گوید: قصه من و چوب حکایتی 20 چند ساله دارد، نجاری را از همان دوران نوجوانی در سال 64 شروع کردم و رفته رفته وارد حرفه کابینت سازی با MDF شدم هرچه جلوتر می رفتم احساس می کردم به نقطه ای رسیده که استادکاری بالای دستم در استان پیدا نمی شود.

مهاجرت به اصفهان به خودم و حرفه ام باور قلبی داشتم احساس می کردم برای پیشرفت بیشتر باید به شهر بزرگتری بروم این بود که تصمیم گرفتم به همراه خانواده به اصفهان مهاجرت کنم، آنجا که رسیدم و کارهای اصفهان را دیدم تاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان کارآفرین/ از ورشکستگی تا کارآفرینی

مددجویان کارآفرین/ از ورشکستگی تا کارآفرینی