مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 06:052020-11-15اقتصادي

دستورات قانونی برای ترخیص کالاهای اساسی از گمرک بوشهر صادر شد


در راستای تسریع در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از اطاله و ماندگاری بدون دلیل این کالاها دستورات لازم قانونی صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر، رییس کل دادگستری استان بوشهر، دادستان مرکز استان و بازرس کل استان بوشهر از گمرک، اداره بنادر و کشتیرانی استان بوشهر، انبار کالاها و انبارهای اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی بازدید کردند.

علی جمادی رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: این بازدید به منظور تعیین تکلیف و تسهیل فرآیند ترخیص و خروج کالاهای رسوبی و تجمیع شده به ویژه کالاهای اساسی مور نیاز مردم صورت گرفت.

جمادی ضمن بازرسی از قسمت های مختلف انبارهای گمرک، اسکله و انبارهای اموال تملیکی گفت: در راستای تسریع در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از اطاله و ماندگاری بدون دلیل این کالاها دستورات لازم قانونی به منظور تسریع در ترخیص این کالاهای ضروری که در گمرک و انبارهای جمع آوری و فروش اموال تملیکی موجود است صادر شد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر به کالاهای رسوبی که تاریخ مصرف آن ها منقضی شده اند اشاره کرد و گفت: باید دلایل منقضی شدن کالاهای موجود در این انبارها که تاریخ مصرف آن ها منقضی شده است گزارش شود و در صورت نیاز، دستورات قضایی صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات قانونی برای ترخیص کالاهای اساسی از گمرک بوشهر صادر شد

دستورات قانونی برای ترخیص کالاهای اساسی از گمرک بوشهر صادر شد