مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 05:252020-11-15اقتصادي

133 فقره پرونده قاچاق کالا در آذربایجان غربی تشکیل شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تشکیل پرونده قاچاق کالا به ارزش بیش از 34 میلیارد ریال در استان طی سال جاری خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تشکیل پرونده قاچاق کالا به ارزش بیش از 34 میلیارد ریال در استان طی سال جاری خبرداد.

غلامرضا بابایی در گفت و گو با ایسنا بااشاره به عملکرد حوزه مبارزه با قاچاق ارز و کالا افزود: درسال جاری 5597 مورد بازرسی نیز برای مقابله با قاچاق کالا در استان انجام شد که 3414 مورد از واحدهای صنفی و2183 مورد از واحد های غیر صنفی بوده است.

وی اضافه کرد: طی بازرسی های انجام شده در حوزه قاچاق 133 فقره پرونده قاچاق کالا به ارزش بیش از 34 میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

بابایی تصریح کرد: از ایتدای سال جاری تا 30 مهرماه در حوزه گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، قند وشکر، برنج خارجی، روغن نباتی و لبنیات 25 هزار و 55 مورد بازرسی صورت گرفت که 808 مورد از بازرسی های انجام شده منجر به تشکیل پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 71 میلیارد و 256 میلیون ریال شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: در راستای جلوگیری از سوء استفاده افراد سود جو در حوزه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم برای مقابله با کرونا از اول اسفند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

133 فقره پرونده قاچاق کالا در آذربایجان غربی تشکیل شد

133 فقره پرونده قاچاق کالا در آذربایجان غربی تشکیل شد