مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 05:152020-11-15اقتصادي

پلمپ 67 واحد صنفی در مازندران


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از تاریخ 20 لغایت 23 آبان ماه جاری تعداد 67 واحد صنفی در استان مازندران پلمپ شده اند.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از تاریخ 20 لغایت 23 آبان ماه جاری تعداد 67 واحد صنفی در استان مازندران پلمپ شده اند.

حسینقلی قوانلو با بیان اینکه از تاریخ 20 لغایت 23 آبان ماه جاری تعداد 67 واحد صنفی در استان مازندران پلمپ شده اند، اظهارکرد: این واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شده اند.

وی با اعلام اینکه در طی این مدت تعداد 6631 واحد صنفی استان مورد بازرسی قرار گرفته اند از تشکیل 339 پرونده تخلف در طی همین مدت خبر داد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تاکید کرد: پرونده های متشکله جهت صدور رای به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

قوانلو در ادامه تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا تمام واحدهای صنفی در سراسر استان مازندران تنها تا ساعت 6 عصر مجاز به فعالیت بوده و باید بعد از آن تعطیل شوند.

وی افزود: واحدهای صنفی از قبیل خبازی ها، قصابی ها، فروشگاه های بزرگ تامین کننده نیاز اساسی خانوار، میوه فروشی ها، مرغ فروشی ها و داروخانه ها مستثنی بوده و می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی در بعد از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 67 واحد صنفی در مازندران

پلمپ 67 واحد صنفی در مازندران