مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 04:452020-11-15سياسي

انتقاد نماینده مجلس به وضعیت توزیع آرد / لزوم برخورد با فروش های غیرقانونی


رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با انتقاد نسبت به وضعیت توزیع آرد در استان گفت: فروش های غیرقانونی و خارج از شبکه پخت وپز نان باید مورد شناسایی و برخورد قرار گیرد.

- سید محمد پاکمهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به وضعیت توزیع آرد در سطح نانوایی های استان اظهار کرد: نان به عنوان قوت غالب مردم استان همواره موردتوجه برنامه ریزان و تصمیم گیران سیاسی و اقتصادی بوده و باید به گلایه های مردمی در راستای ساماندهی مناسب این موضوع هر چه سریع تر رسیدگی شود.

وی به دریافت و مشاهده گلایه ها و شکایات فراوان نسبت به تشکیل صفوف خرید نان در خبازی های استان اشاره کرد و گفت: در شرایط موجود شیوع قرمز یی کشور می شود که مسئولان باید در این حوزه دقت عمل به خرج دهند.

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با تأکید بر نظارت به نانوایی ها تصریح کرد: بنابر بررسی های انجام شده وجود خروجی های آرد از سیستم توزیع به شکل غیر از نان در بخش های مختلف و تعطیلی های خودسرانه خبازی ها باعث شده تا مردم برای کسب قوت غالب خود در صف های طولانی منتظر بمانند.

وی با انتقاد از وضعیت نظارت کارگروه های آرد و نان بر شرایط ایجادشده، تصریح کرد: مسوولان صمت و اتحادیه های مربوطه با همکاری فرمانداری ها باید در راستای نظارت و بازرسی از نانوایی، تلاش خود در راستای کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده مجلس به وضعیت توزیع آرد / لزوم برخورد با فروش های غیرقانونی

انتقاد نماینده مجلس به وضعیت توزیع آرد / لزوم برخورد با فروش های غیرقانونی