مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 04:152020-11-15سياسي

15 هزار بیسکویت میان کودکان نیازمند خاش توزیع شد


مدیر نمایندگی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری خیران افزون بر 15 هزار بیسکویت به ارزش 15 میلیون تومان میان کودکان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

- معصومه هوشیار در گفت و گو با ایسنا افزود: این مقدار بیسکویت در میان کودکان نیازمند روستایی و عشایری و کپرنشینان و ساکنان حاشیه شهر توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر نیز با مشارکت خیران افزون بر 150 جفت کفش به ارزش بالای ده میلیون تومان میان نیازمندان خاش با همکاری خیران و نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان توزیع شده است، اظهارکرد: حمایت از دانش آموزان نیازمند و اهدای بسته های آموزشی و مورد توجه این موسسه بوده که تلاش می کنیم با کمک خیران مشکلات این قشر را کاهش دهیم.

هوشیار بیان کرد: تهیه جهیزیه و توزیع غذای گرم و بسته های مواد غذایی و بهداشتی از مهمترین برنامه های ما از نیمه اول سال تاکنون در خاش بوده است.

وی ادامه داد: در نقاط مختلف خاش مردم نیازمندی زندگی می کنند که در شرایط دشوار به سر می برند و ضرورت دارد همه اقشار جامعه و خیران گرانقدر برای کمک به آنها پای کار بیایند.

وی بر ضرورت و حمایت و توجه دولتمردان به اقشار نیازمند جامعه تاکید کرد و افزود: در شرایط دشوار اقتصادی جامعه که مردم ما با تنگی معی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار بیسکویت میان کودکان نیازمند خاش توزیع شد

15 هزار بیسکویت میان کودکان نیازمند خاش توزیع شد