مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-14سياسي

ملت های ایران و عراق از خون قهرمانان خود نخواهند گذشت


رفتارهای قدرت های بزرگ و در راس آنها شیطان بزرگ امریکا نشان داد طرح های طولانی مدتی را برای نا امن سازی منطقه طراحی کرده اند.

- وزیر دفاع جمهوری اسلامی در دیدار با وزیر دفاع جمهوری عراق: ملت های ایران و عراق از خون قهرمانان خود نخواهند گذشت وزیر دفاع گفت: رفتارهای قدرت های بزرگ و در راس آنها شیطان بزرگ امریکا نشان داد طرح های طولانی مدتی را برای نا امن سازی منطقه طراحی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دیدار با جمعه عناد سعدون وزیر دفاع جمهوری عراق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محور مقاومت بویژه شهیدان سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی وشهید ابومهدی المهندس اظهار داشت: این دو فرمانده حق بزرگی بر گردن ملت های ایران و عراق و منطقه و بشریت دارند و رزمندگان محور مقاومت و ملت های ایران و عراق از خون قهرمانان خود نخواهند گذشت.

امیر حاتمی با بیان اینکه امروز عراق از امینت بهتری نسبت به گذشته برخوردار است گفت: از روند سیاسی و ثبات و امنیت عراق و تمامیت ارضی کشور برادر همسیه مان کماکان حمایت و پشتیبانی میکنیم .

وزیر دفاع جمهوری اسلامی گفت: در استقرار امنیت در منطقه همکاری های خوبی بین دو کشور ایران و عراق در جریان مبارزه با تروریسم برقرار بوده است و آن را الگوی مناسبی ارزیابی می کینیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت های ایران و عراق از خون قهرمانان خود نخواهند گذشت

ملت های ایران و عراق از خون قهرمانان خود نخواهند گذشت