مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 13:002020-11-14سياسي

ضرورت توجه دانشجویان به تیم سازی برای ایجاد اشتغال


دوران کار انفرادی گذشته، بهتر است دانشجویان از هم اکنون با تیم سازی و تشکیل گروه های کاری در ایجاد اشتغال و کار که منجر به اداره بهتر کشور می شود موثر باشند.

- مشهد - رییس دانشگاه فردوسی گفت: دوران کار انفرادی گذشته، بهتر است دانشجویان از هم اکنون با تیم سازی و تشکیل گروه های کاری در ایجاد اشتغال و کار که منجر به اداره بهتر کشور می شود موثر باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کافی امروز در آیین ورود دانشجویان نو ورود این دانشگاه که به صورت مجازی برگزار شد با اشاره به ضرورت فراهم سازی فضای مناسب برای آموزش دانشجویان در منزل، گفت: شما دانشجویان در یک فراز بسیار مهم از زندگی خود قرا دارید و به جای آموزنده بودن، به مرحله جوینده بودن گام نهاده اید و باید از ظرفیت های دانشی دانشگاه برای رفع خلاهای آموزشی مقطع دبیرستان خود استفاده کنید.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: دانشجویان در دانشگاه های امروز، سبک زندگی، تمرین زندگی اجتماعی، جامعه پذیری، تحقیق و مهارت آموزی را می آموزند و فرا می گیرند، دانشگاه فردوسی مشهد مزیت ها و امتیازهای بسیاری دارد که باید به آن افتخار کرد و همچنین نیاز است تا از آن امتیازها حفاظت کند.

وی با اشاره به قرار گرفتن دانشگاه فردوسی مشهد در کنار حرم امام رضا (ع)، افزود: امام رضا(ع) به عالم آل محمد شهرت دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه دانشجویان به تیم سازی برای ایجاد اشتغال

ضرورت توجه دانشجویان به تیم سازی برای ایجاد اشتغال