مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 12:352020-11-14سياسي

مردم در حفظ جاده های کشور به عنوان سرمایه های ملی مشارکت کنند


سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: مردم و رانندگان باید در حراست از جاده ها و حفظ آن در کنار مسئولان وظایف ملی خود را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صفر صادقی راد ظهر شنبه در مراسم مانور ایمنی حمل و نقل با اشاره به اینکه موفقیت نیروهای راهداری در ارتقا ایمنی جاده ها و کاهش سوانح رانندگی در گرو همکاری مردم و فرهنگ سازی در این استان است، اظهار کرد: نگهداری جاده ها موضوع مهمی است که برای تحقق آن باید مردم و رانندگان، نیروهای راهداری را در انجام وظایف قانونی خود بیش از گذشته یاری دهند که در این مورد به فرهنگ سازی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم در این زمینه افزایش آگاهی، دانش و تجربه رانندگی، ترویج فرهنگ ایمنی و آموزش ایمنی ترافیک است؛ ادامه داد: نظارت و حفظ راه ها سرمایه محسوب می شود و این اقدام به همکاری تمامی مردم و مسئولان بستگی دارد.

صادقی راد اضافه کرد: مردم و رانندگان باید در حراست از جاده ها و نگهداری آن در کنار مسئولان وظایف ملی خود را انجام دهند.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به تجهیزات و توان این اداره کل در زمینه ایمنی راه ها اشاره و عنوان کرد: هم اکنون 300 دستگاه وسایل راهداری و راهسازی و همچنین تمامی عوامل و ماشین آلات در راهدارخانه ها مستقر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در حفظ جاده های کشور به عنوان سرمایه های ملی مشارکت کنند

مردم در حفظ جاده های کشور به عنوان سرمایه های ملی مشارکت کنند