مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 11:352020-11-14سياسي

مشکل حقابه طارم از رودخانه قزل اوزن حل شد / انجام مراحل اداری تا پایان سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اوایل آبان امسال نامه ای از سوی قرارگاه شهید احمدی روشن استان زنجان خطاب به مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو منتشر شد که در آن به موضوع اختصاص حقابه رودخانه قزل اوزن به اراضی کشاورزی طارم اشاره شده بود.

- وزارت نیرو حقابه قزل اوزن به اراضی کشاورزی طارم را عادلانه اختصاص دهد طرحی برای آبرسانی به اراضی کشاورزی طارم طی چند سال گذشته در این منطقه اجرایی شد؛ در این طرح با نصب پمپ و احداث زیرساخت های لازم، امکان آبرسانی به اراضی شیبداری کشاورزی در ارتفاعات کوهستانی منطقه طارم فراهم شد، اما این شهرستان حقابه ای از رودخانه قزل اوزن نداشت.

به تازگی، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از حل شدن این مساله خبر داد و گفت: در جلسه ای که با نایب رییس مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر نیرو داشتیم، این مساله مطرح شد و به نتیجه رسید.

طاهری بیان کرد: عدم تخصیص آب باعث شده پروژه های طرح توسعه باغات زیتون طارم سال ها بلاتکلیف بماند و امیدواریم تا پایان سال مراحل اداری انجام شده و تخصیص آب این پروژه عملیاتی شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه موضوع به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به تخصیص آب طرح توسعه باغات زیتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل حقابه طارم از رودخانه قزل اوزن حل شد / انجام مراحل اداری تا پایان سال

مشکل حقابه طارم از رودخانه قزل اوزن حل شد / انجام مراحل اداری تا پایان سال