مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 11:302020-11-14سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی 24 آبان ایسنا


محدودیت های جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از اول آذرماه/ تکذیب استعفای وزیر بهداشت/ پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه ای/ واکنش سخنگوب وزارت خارجه به ادعای ترور یک مقام گروه تروریستی القاعده در ایران/ توضیحات دادستان خرم آباد .

- محدودیت های جدید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از اول آذرماه/ تکذیب استعفای وزیر بهداشت/ پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه ای/ واکنش سخنگوب وزارت خارجه به ادعای ترور یک مقام گروه تروریستی القاعده در ایران/ توضیحات دادستان خرم آباد درباره مرگ یک نفر در زندان و.

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

از اول آذر محدودیت های جدید و بیشتری اعمال می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعمال محدودیت های بیشتر به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا از اول آذر ماه در صدر اخبار پرمخاطب قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به لزوم اعمال محدودیت های بیشتر برای مقابله با شیوع این ویروس اظهار کرد: از شنبه هفته آینده یعنی اول آذر طرحی اجرا می شود که مربوط به کل کشور است و البته در هر شهر بنا بر اقتضائات آن شهر اجرا می شود و کلیت آن تا پایان کرونا ادامه خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 24 آبان ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 24 آبان ایسنا