مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-14سياسي

مرگ و میر براثر سوء مصرف مواد مخدر در مازندران رشد یافت


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان از رشد 13 درصدی مرگ و میر ناشی از سوء مصرف مواد مخدر طی سال جاری در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد مظفری ظهر شنبه در نشست با نماینده مردم ساری در مجلس افزود: در حوزه قوانین باید فهرست مواد مخدر و روانگردان ها اصلاح شود چرا که تا کنون بیش از 800 نوع مواد توهم زا و روانگردان شناسایی شده و روند موجود نیازمند برخورد همه جانبه و قاطع است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اعلام اینکه قریب 60 هزار معتاد مازندرانی از مراکز mmt داروهای آگونیست دریافت می کنند از رشد 13 درصدی مرگ و میر مواد مخدر در 6 ماهه اول سال 99 در مازندران خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه می بایست آسیب ها و مرگ و میر حوزه مواد مخدر 25 درصد کاهش یابد که وضعیت موجود هرگز چنین انتظاری را محقق نمی کند.

وی از نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی خواست تا در کمیسیون اجتماعی مجلس به حوزه مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن توجه جدی شود چرا که مواد مخدر پایه و اساس بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله همسرآزاری، طلاق، قتل و خشونت و سرقت است.

مظفری از مواد مخدر به عنوان سونامی و جنگ خاموش یاد کرد که سلامت و امنیت جامعه را به مخاطره می اندازد و خواستار توجه جدی نمایندگان مجلس به اصلاح قوانین مبارزه با مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ و میر براثر سوء مصرف مواد مخدر در مازندران رشد یافت

مرگ و میر براثر سوء مصرف مواد مخدر در مازندران رشد یافت