مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 11:102020-11-14سياسي

کمک میلیاردی بنیاد کارآفرینی اجتماعی یزد در قالب پویش ایرانیان


دبیر کانون کارآفرینی استان یزد از کمک چند میلیاردی بنیاد کارآفرینی اجتماعی استان که فعالیت خود را با پویش قهرمانان جبهه سلامت آغاز کرده بود، - ایسنا/یزد دبیر کانون کارآفرینی استان یزد از کمک چند میلیاردی بنیاد کارآفرینی اجتماعی استان که فعالیت خود را با پویش قهرمانان جبهه سلامت آغاز کرده بود، در موج سوم کرونا خبر داد.

هادی هزارخانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به ثبت بنیاد کارآفرینی اجتماعی استان یزد به صورت ملی، اظهار کرد: اعضای هیات مدیره این بنیاد با راه اندازی پویشی با عنوان پویش ایرانیان با برگزاری انتخاباتی مشخص شدند که این اعضاء شامل محمد مهدی فنایی رییس هیات مدیره، سیدعلی اصغر میروکیلی نائب رییس و اصغر اقا نبیل مدیر عامل و جمعی از کارآفرینان استان هستند.

دبیر کانون کارآفرینی استان در رابطه با پیشینه فعالیت این پویش نیز تصریح کرد: در حوالی موج اول کرونا، اساس کار با برگزاری پویش قهرمانان جبهه سلامت و مشارکت کارآفرینان استان شکل گرفت به طوری که در این بازه زمانی حدود پنج میلیارد تومان با هدف کمک به معیشت آسیب دیدگان و تجهیز بیمارستان ها تامین و هزینه شد.

وی افزود: طی 10 روز گذشته نیز این پویش در قالب فعالیت جدید خود، دو میلیارد تومان هزینه صرف کمک به بیمارستان های استان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک میلیاردی بنیاد کارآفرینی اجتماعی یزد در قالب پویش ایرانیان

کمک میلیاردی بنیاد کارآفرینی اجتماعی یزد در قالب پویش ایرانیان