مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 11:052020-11-14سياسي

پس از سه سال، آیا چراغ کانکسی در مناطق زلزله زده کرمانشاه روشن است؟


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: از 22 هزار کانکس سه سال پیش مناطق زلزله زده استان، الان 140 تا از آن ها باقی مانده که ساکنان 60 عدد آن ها فاقد پرونده بازسازی هستند و بزودی جمع آوری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهرداد سالاری امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت پروژه های عمرانی بازسازی مناطق زلزله زده استان، اظهار داشت: زلزله 7.

3 ریشتری سال 96 در غرب استان علاوه بر کشته شدن 621 نفر، خسارت های فراونی را نیز به 9 شهرستان و یک هزار و 623 روستا وارد کرد.

وی ادامه داد: پراکندگی و وسعت خسارت ها زیاد بود، اما خوشبختانه با همت مردم منطقه غرب کشور و حمایت دولت بازسازی به شکلی صورت گرفت که در عمل تهدید را واقعا تبدیل به فرصت کرد.

معاون امور هماهنگی عمران استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در جریان این زلزله 109 هزار 823 واحد مسکونی تخریب یا نیاز به تعمیر شدند، گفت: 7 هزار و 500 واحد در بخش شهری و 11 هزار و 500 واحد در بخش روستایی، در مجموع 19 هزار واحد تخریب شدند.

وی ادامه داد: 13 هزار و 132 واحد در شهرها و 28 هزار و 143 واحد در روستاها بازسازی شدند که در این راستا 22 هزار واحد مسکونی اضافه در شهرها و روستاها یعنی اینکه عده ای در زمان بازسازی با استفاده از تسهیلات، امکانات و منابع خود تعداد واحد بیشتری ساختند یعنی متوسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از سه سال، آیا چراغ کانکسی در مناطق زلزله زده کرمانشاه روشن است؟

پس از سه سال، آیا چراغ کانکسی در مناطق زلزله زده کرمانشاه روشن است؟