مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 11:002020-11-14سياسي

بی توجهی شهرداری به مصوبات شورای ترافیک اردستان


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردستان گفت: متاسفانه شهرداری ها در اجرای مصوبات شورای ترافیک اردستان کوتاهی می کنند.

- ایسنا/اصفهان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردستان گفت: متاسفانه شهرداری ها در اجرای مصوبات شورای ترافیک اردستان کوتاهی می کنند.

محمدتقی کیانی، امروز (شنبه-24 آبان) در شورای ترافیک شهرستان، اظهار کرد: کارگروه شورای ترافیک یکی از مهمترین کارگروه های شهرستان است که هدف آن تسهیل رفت و آمد و روان سازی ترافیک و کاهش خطر است و هر گونه بی توجهی به مصوبات می تواند خطر جدی برای شهروندان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه خیز یکی از مهمترین اهداف شورای ترافیک اردستان است که مسئولان نهادهای مربوطه باید با همکاری هم و با شناسایی نقاط و ارائه گزارش به همراه راهکار به شورا در جهت رفع آنها برنامه ریزی و اقدام کنند، گفت: مصوبات شورای ترافیک شهرستان بعد از تصویب در نشست باید اجرا شود چرا که جان مردم بسیار دارای اهمیت است، ولی متاسفانه شهرداری ها در اجرای مصوبات شورای ترافیک کوتاهی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردستان در خصوص تصادفات برون شهری، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 9 تصادف جرحی و 9 تصادف منجر به فوت گزارش شده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی شهرداری به مصوبات شورای ترافیک اردستان

بی توجهی شهرداری به مصوبات شورای ترافیک اردستان