مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 10:452020-11-14ورزشي

کرونا فوتسال ناشنوایان را تا پایان سال تعطیل کرد


سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: به دلیل تشدید بیماری کرونا و لغو کلیه مسابقات برون مرزی، فوتسال ناشنوایان تا پایان سال برنامه خاصی نخواهد داشت تا وضعیت این بیماری مشخص شود.

- سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: به دلیل تشدید بیماری کرونا و لغو کلیه مسابقات برون مرزی، فوتسال ناشنوایان تا پایان سال برنامه خاصی نخواهد داشت تا وضعیت این بیماری مشخص شود.

علیرضا رعدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه کرونا تمام برنامه های فوتسال ناشنوایان را تحت تاثیر قرار داده و امکان برگزاری اردو در چنین شرایطی وجود ندارد تا زمانی که وضعیت این بیماری مشخص شود.

وی گفت: با وجود این که برنامه های زبادی را برای آماده سازی تیم فوتسال ناشنوایان پیش بینی کرده بودیم اما از ابتدای سال تا به الان با تعطیلی اردوها هیچ کدام از برنامه ها قابلیت اجرایی نداشت.

رعدی در پاسخ به این پرسش که آیا از طریق فضای مجازی با بازیکنان در ارتباط هستید یا خیر؟ افزود: فوتسال یک رشته تیمی و گروهی است و از طریق فضای مجازی نمی توانیم شرایط مناسبی را برای حفظ آمادگی بازیکنان فراهم کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان اضافه کرد: با توجه به این که کلیه مسابقات از سوی فدراسیون جهانی لغو شده است و تا پایان سال برنامه خاصی برای فوتسالیست های ناشنوا وجود ندارد، ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا فوتسال ناشنوایان را تا پایان سال تعطیل کرد

کرونا فوتسال ناشنوایان را تا پایان سال تعطیل کرد