مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-14اقتصادي

70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان اجرایی می شود


رییس سازمان صنعت، مدن و تجارت کردستان گفت: در طول سال جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت منظم برگزار می شود و 70 درصد از مصوبات این کارگروه اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در سنندج، محمد دره وزمی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان، اظهار کرد: در برخی موارد در این جلسه مصوب می شود که تولیدکننده تعهداتی را متقبل شود که در عوض آن نیز بانک و یا سایر دستگاه های اجرایی تعهدات خود را اجرایی کنند که می بینیم تولید کننده به هر دلیلی تعهد خود را اجرایی نمی کند و همین نیز موجب می شود بان و سایر دستگاه ها نیز به تعهد خود پایبند نباشند.

وی افزود: با تمام این تفاسیر اما به جرأت می توان گفت که 70 درصد از مصوبات این کارگروه اجرایی می شود و در نهایت مشکل بسیاری از تولیدکنندگان استان با دریافت تسهیلات ویژه به صورت سرمایه ای، سرمایه در گردش و دیگر بخش ها مرتفع می شود.

رییس سازمان صنعت، مدن و تجارت کردستان ادامه داد: امروز نیز در این جلسه مشکل دو واحد مرغداری و تهیه و بسته بندی قارچ مطرح شد که در نهایت به مصوباتی که از کارگروه گرفتیم، مشکلات آنان نیز رفع شد.

دره وزمی یادآور شد: در بحث پرداخت تسهیلات جدید نیز 32 ذمیلیارد تومان مصوب شد که کار بررسی طرح ها به زودی در بانک ها آغاز می شود و در نهایت تسهیلات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان اجرایی می شود

70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان اجرایی می شود